lørdag 11. januar 2014

Til Adamus

Jeg får ta det her, bare for å få det ut, så jeg får sovnet en gang i natt.
Dette var jeg nok ikke forberedt på. Siste shoud. Nei, det var ingen shoud. Ikke fra min sjel i hvert fall.
Det var et klassisk eksempel på gruppe dynamikk, gruppeskapelse og hvordan du kan manipulere en gruppe. Hopp... sier lederen og sauene hopper.
Bli en Mester i eget liv. Og hvis ikke kan du forlate gruppen...
Gå ut og bare kom tilbake om du velger å bli en Mester, og ta det siste hoppet.
Ellers kan du gå hjem.. Og jeg har forresten en hel masse andre grupper å anbefale om du ikke hopper...
Det er altså ikke en lettvint sak, for jeg(Adamus) gidder ikke å ha med og jobbe sammen med noen som ikke kan skape overflod, eller fungerer "biologisk" fullstendig.

For det første.. dette kom av at noen andre spurte hvordan det stod til med Shaumbra. Og han sa de leste av og så at det var kommet til en kritisk masse til å gjøre det store spranget.
Sorry Adamus. Jeg følger ikke etter deg, når du finner ut at jeg skal gjøre noe...

Så klart, Første reaksjonen på dette kravet var at jeg er ikke der... Nei, jeg har ikke fulgt undervisningen på lenge. Flere år. Jeg har fulgt min egen sjel.  Ascension er min egen vei. Å bli Mester i mitt eget liv, blir jeg ikke med slike felleshopp.

Den skapelsen-samskapelsen jeg var med på, var i første rekke en avlesning fra våre sjeler, som ble brakt tilbake til oss gjennom Tobias og dere andre. Shoud.. het det. Dette her var en ren kanalisering. At du forteller oss hva vi skal gjøre og når. Jeg vet ikke om det var ditt krav, eller det at jeg også så i etterkant, noen som skrev på Shamubra fb internasjonalt, at "Endelig"... Som om de ventet på klarsignal... til å gjøre noe i eget liv.

Dette er jo ikke noe annet enn en menighet og deres pastor... som "hører fra Gud"...
Og forresten. Jeg ER en Mester og jeg ER oppvåknet. Har du glemt det?
Selv om jeg fortsatt lever på denne jorden og i denne kroppen og med den skapelsen jeg har skapt her.
Det er allikevel ikke meg.

Du sier, som sant er, at makt eksisterer ikke. Det var de vi som oppdaget, for flere år siden.
På samme tid som det ikke eksisterer i sannhet, så er det fortsatt en skapelse av menneskers tro og frykt i denne verden. Og det skapes fortsatt hele tiden, noe du er fullstendig klar over.
Mest fordi du selv vet å bruke det overfor "menigheten" din. For det er det Shaumbra har blitt. En sekt menighet, men rett lære... Og nå, som i veldig mange andre sekter før, har "vi" som de eneste i verden, oppdaget sannheten. (hvor lenge har du vært i sannheten... som de spurte i jehovas vitne)
Og nå, i dag, skulle "vi" da ta det store steget til å bli Mestere..... Noen offer ville du ikke ha med.
Sorry.. Jeg er fortsatt alt som ER... både mester og offer... Og jeg lever i denne verden sammen med alle de andre menneskene, som skaper og samskaper både herrer og tjenere.
Er det neste at du ber Shaumbra å ta gift, da eller. Jeg er kanskje grov her. Men det er litt mange sånne gruppeskapelser, som ascenderer gjennom felles selvmord. Og ærlig talt vet jeg ikke om det er noen igjen i Colorado.

Nei, det er nok ikke snakk om kollektive selvmord. Men jeg har virkelig problemer med å tro på kollektiv ascension også. Spesielt når det handler om å være en Mester i eget liv.

Den eneste måten jeg kan forstå dette på. Er at CC her på jorden, nå består av etterfølgere. Og ikke som i begynnelsen av pionerer. At når Tobias ble født og forlot der, så var det mange av oss fra begynnelsen av, som etterhvert kjente at de ble frustrert og irritert over å månedlig høre sin sjel gjennom så mange omveger. Vi hadde våknet opp til vår egen Mestersjel... Og så kom mange nye inn, som ikke hadde de grunnleggende bitene. Kanskje heller ikke denne avtalen i utgangspunktet. Jeg var ikke av de første. Og kanskje hadde heller ikke jeg avtalen. Men det jeg fant, var min egen sjel.
Noe gruppedynamikk var jeg egentlig ikke interessert i. Det visste jeg alt om.
Og trakk meg også først unna å treffe andre shaumbra. For jeg ble så skuffet på ordene i forhold til handlingene.

Nå opplevde jeg hvor stor forskjell det igjen er på ord og handlinger... Vel, nå er alle endelig Mestere...
Håper bare det ikke blir for mange skader i vegkanten, når de opplever at de ikke kan fylle rollen etter dine krav... Det er lett å prate om å være Mester. Når det handler om å ville og bestemme.. Jeg kaller det mer manipuleringer...
Ja, jeg vet alt... men jeg har også valgt å bringe det inn her på jorden. I min kropp, i mitt sinn og i gjennom mitt liv, for å erfare det.
Tiden kommer da jeg også kan knipse med fingrene og skape diamanter. Men det skjer kanskje ikke mens jeg lever her. For jeg har ikke lyst til å lande i manipuleringer og besvergelser... Aksepten er det jeg VET...
Og om ikke den er fullstendig tilstede i mitt menneskeliv, så blir enden på Mestervisa, at jeg manipulerer i dualismen... Og det gidder jeg ikke lenger.

Vet at du leser dette. Men jeg vet ikke helt om du forstår det. Akkurat nå, har jeg også mista den lille troen jeg hadde på deg og Shaumbra. Men det var kanskje på tide. Så jeg skal vel egentlig takke deg for oppvisningen. Det var et ganske interessant show. Selv om jeg har sett det ganske mange ganger før.
Makt er så mye. Den makt skapelsen en gruppe har i forhold til en leder... i opphøyelse, har kanskje fanget deg. Eller så manipulerer du denne gruppa helt bevisst.
Kanskje for å hjelpe de som selv sitter fast i gruppe dynamikken, videre. Slik som å kaste ut dem som ikke adlyder, som du gjorde i dag. Resten blir da ennå mer fast... En interessant erfaring...
Men jeg velger å gå min egen vei... og forstår min åndelige navn, ennå mer en før... Så takk for det.

Ingen kommentarer: